client service officer

Dodaj do ulubionych

Randstad Polska Sp. z o.o.

Warszawa (Mazowieckie)

Data publikacji: 02.05.2024

Do końca oferty:

Doświadczenie:

nie wymagane

Nie czekaj!

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Powiadomienia o nowych ofertach pracy

Powiadomienia o podobnych ofertach pracy:

Subskrybcja dodana pomyślnie. Prosimy o potwierdzenie subskrypcji poprzez kliknięcie w link aktywacyjny wysłany drogą mailową.
Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie później.

For our client, one of the biggest banking organization we're looking for candidates who would like to develop their career in banking.  

client service officer

Nr ref.: 319/4/2024/MS/jobs.pl Warszawa (mazowieckie)

What we offer

  • working in a friendly, dynamic, supportive, and diverse environment – including multiple affinity and social networks & voluntary activities to engage with
  • structured onboarding process and extensive training
  • opportunity to have an influence on the way you perform your tasks - our teams are constantly looking for new and better ways and we encourage all improvement ideas
  • unlimited development opportunities within bank global network
  • exposure to a wide range of internal stakeholders as well as to senior management
  • pay rate: 60 PLN/hour and B2B contract for 10 months (with the possibility of extension)
  • hybrid model of work – from modern offices and from home (following training period)
  • full time, Monday-Friday, working hours: 9:00-17:00 

Your tasks

  • delivering wealth management services to bank clients with guidance from the Banker teams
  • managing and execute client transactions with respect to business and individual banking, credit, and investment products
  • ensuring transactions are completed within audit and compliance standards as well as timely
  • taking ownership of client investigations (e.g. statement reporting issues and pricing inquiries) and collaborate with operational and middle office teams to ensure effective resolution
  • coordinating account maintenance for all products with other teams
  • enforcing banking policies and procedures to ensure operational integrity while maintaining high client satisfaction
  • appropriately assess risk when business decisions are made, demonstrating consideration for the firm's reputation and safeguarding bank, its clients, and assets, by driving compliance with applicable laws, rules, and regulations, adhering to Policy, applying sound ethical judgment regarding personal behaviour, conduct and business practices, and escalating, managing and reporting control issues with transparency

What we expect

  • Bachelor's/University degree or equivalent experience
  • 0-2 years relevant experience
  • knowledge of investments, banking, and credit products
  • ability to multi-task with strong organizational and time management skills per the needs of banker teams and clients
  • ability to problem solve and analyse data with demonstration of attention to detail
  • strong verbal and written communication skills
  • client facing experience; strong background and interest in the fields of operations and compliance; previous sales referral experience

Employment agency entry number 47

this job offer is intended for people over 18 years of age

 

Randstad Polska Sp. z o.o.

 

Aleje Jerozolimskie 134

02-305 Warszawa

Polska

 

O nas

 

Inne oferty pracodawcy

Nie czekaj!

Najnowsze publikacje

Twój poradnik w branży it

Świat technologii ewoluuje w zawrotnym tempie, otwierając nieograniczone możliwości dla pasjonatów informatyki. Kariera w branży IT nie tylko obiecuje dynamiczny rozwój osobisty, ale także stanowi kluczowy element kształtujący nowoczesny...

O zarobkach czasem nie rozmawiamy nawet z rodzinĄ

Na pytanie 'Kto wie, ile zarabiasz?' 7 proc. specjalistów odpowiada 'nikt'. Jeśli Polacy dzielą się informacją o swoich zarobkach, to zazwyczaj z najbliższymi osobami - partnerami, rodzicami i przyjaciółmi. Jednak jak wynika...

Katowice na podium z potencjałem biznesowym - wyniki...

59% badanych pracowników z Katowic stwierdza, że ich firma w ciągu 3 najbliższych lat będzie inwestowała w rozwój kapitału ludzkiego wynika z raportu BEAS. Z miejsca kojarzącego się z ciężkim...

Wrocław kluczowym graczem na mapie europejskich inwestycji...

Wrocław, uznawany za jedną z najbardziej dynamicznych lokalizacji inwestycyjnych w Europie Środkowej, kontynuuje swoją imponującą trajektorię wzrostu. Według najnowszego badania BEAS, miasto zajęło drugie miejsce...

Polacy chcą łamania tabu: ponad połowa popiera jawność...

W polskich przedsiębiorstwach transparentność płac staje się silną potrzebą. 54 proc. zatrudnionych opowiada się za ujawnieniem widełek płacowych dla poszczególnych stanowisk w ich firmach. Także odsetek pracowników preferujących...

Gdzie najlepiej zarobisz w polsce w 2024 roku?

W ostatnich latach obserwujemy stały wzrost średnich wynagrodzeń w Polsce, co świadczy o dynamicznym rozwoju rynku pracy. Najlepiej opłacane stanowiska znajdziesz w dużych aglomeracjach, zwłaszcza w stolicach województw. Sprawdź, ile można...

Softswiss, międzynarodowa firma posiadająca biura w...

SOFTSWISS, globalny ekspert technologiczny, który rozwija duże centra rozwoju w Poznaniu i Warszawie, nabył znaczące udziały w Ously Games GmbH. Firma ta jest siłą napędową szybko rozwijającego się europejskiego projektu rozrywki...

25% polskich pracodawców osiągnęło równość płci w...

40% firm znad Wisły mówi o tym, że jest coraz bliżej osiągnięcia pełnej równości płci, a 25% już to zrobiło. Z drugiej strony, 11% polskich pracodawców przyznaje, że daleko im do pełnego parytetu, natomiast 21% z nich deklaruje, że...